Najczęściej zadawane pytania
- Nasze produkty
- Realizacja zamówień
- Składanie reklamacji
-
Nasze produkty
-
Czy ceny podane w tabelach są cenami ostatecznymi i zawierają koszty przesyłki?W tabelce podajemy ostateczne i końcowe ceny (w nawiasach, szarą czcionkę, podajemy ceny brutto, które zawierają 23% podatku VAT), które zawierają koszty przesyłki kurierskiej na terytorium Polski. W cenie zawarte jest również automatyczne sprawdzenie projektu, czy został poprawnie przygotowany. Nie ukrywamy żadnych dodatkowych kosztów.
-
Czy przed drukiem materiałów reklamowych są wykonywane odbitki próbne (Proofy)?Nie jest to usługa standardowa, ale każdy klient ma możliwość osobnego zamówienia wydruku proof cyfrowy, przy użyciu odpowiedniego profilu ICC. Profil ten zawiera informacje o barwach, jakie dana technika druku jest w stanie zreprodukować. Aby zamówić „Proof cyfrowy” należy kliknąć ikonę „Proof cyfrowy”. Zamówienie proofa będzie traktowane jako osobne zamówienie i zostanie wysłane osobną przesyłką.
-
Czy istnieje możliwość zamawiania produktów spoza oferty standardowej dostępnej na stronie?Tak istnieje możliwość zamawiania produktów niestandardowych. Aby wysłać do nas zapytanie z opisem produktów, który chciałbyś zamówić należy kliknąć na stronie głównej w ikonę „Nie znalazłeś produktu?” (ostatnia ikona).
-
Czy istnieje możliwość wybrania również innych metod uszlachetnienia niż te wskazane przy danym produkcie?Wszystkie możliwe metody uszlachetniania wydruku są do wyboru przy poszczególnych produktach. Aby zamówić produkt z innym rodzajem uszlachetniania lub zamówić produkt z wybiórczym pokryciem lakierem UV, należy kliknąć ikonę „Nie znalazłeś produktu?” i na tej stronie opisać jakim uszlachetnianiem druku jesteś zainteresowany.
-
-
Realizacja zamówień
-
Czy po wgraniu plików graficznych oraz dokonaniu płatności mogę dokonać zmian w moim zamówieniu?Niestety, w takim przypadku nie ma możliwości wprowadzania zmian w zamówieniu (dotyczy to wszystkich parametrów zamówienia, adresu dostawy, formy płatności itp.)
-
Czy jest szansa abyście moje zamówienie wysłali wcześniej?Niestety termin realizacji zamówienia zależy od Twojego pierwotnego wyboru trybu realizacji. Nie ma możliwości przyspieszenia realizacji zamówienia. W większości produktów jest możliwość ekspresowej realizacji zamówienia (wysyłka tego samego dnia roboczego).
-
Ile mam czasu na dokonanie przelewu za moje zamówienie?Maksymalny czas na dokonanie przelewu to 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Jeśli w ciągu 30 dni nie otrzymamy płatności to zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
-
Czy mogę anulować swoje zamówienie?Tak, ale tylko w przypadku kiedy jeszcze nie została dokonana płatność za dane zamówienie. Takie zamówienie możesz po prostu usunąć klikając przycisk „usuń”. W przypadku gdy plik graficzny został już zaakceptowany oraz dokonałeś płatności lub wybrałeś opcję przesyłki za pobraniem, zamówienie nie może zostać anulowane.
-
Gdzie mogę sprawdzić status mojego zlecenia?Aby sprawdzić status swojego zamówienia należy zalogować się, a następnie kliknąć „Moje konto” i wybrać „Zamówienia”. Po rozwinięciu szczegółów będziesz mógł dokonać płatności lub wgrać pliki do zamówienia jeśli dotychczas tego nie uczyniłeś.
-
Jakie są kolejne kroki składania zamówienia?1. W naszym systemie zamówienia mogą składać jedynie zarejestrowani użytkownicy, dlatego pierwszym krokiem musi być rejestracja na stronie: www.krakusprint.pl/logowanie. 2. Na stronie głównej kliknij w ikonkę, prezentującą produkt, który chcesz zamówić, następnie wybierz wszystkie dostępne parametry w „Parametry do wyboru:” i kliknij: „ZŁÓŻ ZAMOWIENIE” 3. Na stronie z Twoim zamówieniem kliknij po prawej stronie „okrąg z dwoma strzałkami w dół. Po rozwinięciu wszystkich opcji będziesz miał możliwość sprawdzenia swojego zamówienia, wgrania plików graficznych wyboru miejsca przesyłki oraz opłacenia swoje zamówienia. Do realizacji zamówienia przystąpimy wówczas, gdy pliki graficzne zostaną wgrane, a zamówienie opłacone. Jeśli wybrałeś sposób zapłaty „za pobraniem”, przystąpimy do realizacji zamówienia od razu po akceptacji plików graficznych.
-
Czy obsługujemy Klientów spoza Polski?Tak, obsługujemy Klientów zagranicznych, jednak ceny zawarte w krakusprint.pl zawierają koszty wysyłki tylko na terytorium Polski. W przypadku zainteresowania dostarczeniem przesyłki za granicę, prosimy napisać wiadomość na nasz adres: kontakt@krakusprint.pl
-
-
Składanie reklamacji
-
W jaki sposób można złożyć reklamację?Aby złożyć reklamację należy zalogować się na stronie krakusprint.pl następnie przejść do zamówień już zrealizowanych, wybrać zamówienie, którego reklamacja ma dotyczyć, rozwinąć szczegóły zamówienia i kliknąć w link „reklamacja” (na dole kolumny „PARAMETRY ZAMÓWIENIA”). W tym formularzu podaj powód reklamacji oraz opisz ją jak najdokładniej. Reklamacje możesz złożyć jedynie w stosunku do zamówienia, które zostało zrealizowane i uzyskało status „wysłane”.
-
W jakim terminie po otrzymaniu zamówienia mogę złożyć reklamację? Jak długo będę musiał czekać na jej rozpatrzenie?Reklamacje można składać maksymalnie po upływie 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Na większość reklamacji odpowiadamy w ciągu 48h, w najtrudniejszych przypadkach czas ten może zostać wydłużony, ale klient zostanie o tym poinformowany.
-